Layout by Raion

sobota, 18 maja 2019

The night is dark and full of terrors

Andro
Hej Wam , nadszedł dzień naszego posta tematycznego, a tematem jest "Istoty Nadprzyrodzone" ode mnie dziś mało prac bo aż 4. Niestety ostatnio dokonał żywota mój stary laptop i mam obecnie nowego, a co za tym idzie dopiero zbieram na nowo materiały potrzebne do tworzenia grafiki więc proszę, wybaczcie mi ten mały kryzys. Brak czasu na cokolwiek też nie pomaga. 
Tym czasem ode mnie 4 nagłówki. 
Raion
Cześć! Dawno się nie widzieliśmy, przepraszam, że nie było mnie dwa tygodnie temu, ale niestety miałem inne zobowiązania w tamtym okresie. Wracam - dość skromnie - ale wracam. Co tam u was? Są wśród nas maturzyści? Było aż tak źle? Jestem już trochę stary i nie przeglądałem tegorocznych arkuszy, ale na pewno nie było aż tak źle :D Mam dzisiaj dla was cztery sygnatury, niby pięć... Jedna praca występuję jednak w dwóch wersjach kolorystycznych, ponieważ nie potrafiłem ostatecznie wybrać jednej. Zapraszam do przeglądania prac!

 
 
 

Pozdrawiamy, Andro & Raion

4 komentarze:

  1. Wszystkie prace są bardzo ładne! Nagłówki świetne, choć ten niebieski najmniej przypadł mi do gustu, a sygnaturki również bardzo ładne :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę, pracę są śliczne! Lubię takie mroczne klimaty ;)
    Andro, jeśli chodzi o Twoje prace to moimi faworytami są 2 pierwsze nagłówki! Są przepiękne <3 Jesli chodzi o właśnie ten drugi nagłówek, niebieski to popracowałabym nad napisami, jesli mogę coś doradzic ;) Tak to super.
    Raion, moim faworytem zostaje 3 sygnaturka, fajna kolorystyka i dobrane stocki. Podba mi się Twój inny styl. Jeśli chodzi o mnie to 1 wersja kolorystyczna bardziej mi się podoba ^^ Myślę, że napisy fajnie dopełniłyby pracę, pomyśl nad tym.
    Pozdrawiam Was serdecznie i czekam na kolejny pościk!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się że jakieś prace przypadły do gustu. Fakt w niebieskim nagłówku nie za bardzo to wyszło, ale to wina tego, że na nowo zbieram materiały potrzebne do tworzenia prac, myślę ze na nastepna notke bedzie lepiej.
      Pozdrawiam

      Usuń

Obserwatorzy