Layout by Raion

sobota, 1 czerwca 2019

Neon Sugar Free ije neon Sugar Free


Andro

Hej wam, jak u was dzień dziecka? Ja dziś z moja bandą gnomków byłam na Pokemonach w kinie. Film miał swoje lepsze i gorsze momenty. Ale jak dla mnie szału nie ma, choć moje dzieci były nim zadowolone. Na dziś 4 nagłówki i jedna sygnatura.  Mało wiem, ale miałam wg nic nie robić do tej notki i post zostawić Raionowi ze względu na to, że mam dużo pracy, ale dzis pomimo, że byłam bardzo zapracowana cały dzień plus te kino i wg coś tam stworzyłam dla was. Możecie zobaczyć nawiązanie do dnia dziecka i do K-popu ;) 
Zapraszam do przeglądania prac:



Raion 
Cześć! Nie chce mówić, że dzisiaj jest skromnie, bo zazwyczaj tyle prac jest. Chciałbym to zmienić i przygotowywać ich więcej, ale naprawdę nie mam czasu :/ Studia pochłaniają masę czasu, a podobno na wyższych latach miało być więcej wolnego :c Przejdźmy jednak do rzeczy: dwa nagłówki i dwie sygnatury mam dzisiaj dla was. Przy tych pracach trochę się bawiłem, chciałem wypróbować różne style prac i efekt... musicie sami ocenić. Czy ktoś poznaje, co to za serial? Oglądaliście? Podoba Wam się? Ja mam bardzo mieszane odczucia, ale potrzebowałem czegoś w tym konkretnym języku ^^ Może już jestem za stary, żeby te historie do mnie przemówiły. Oczywiście zachęcam do komentowania, rzucania uwagami i widzimy się za dwa tygodnie!


Pozdrawiamy, Andro & Raion

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy