Layout by Raion

sobota, 4 maja 2019

I got a brand new numb

(Uwielbiam Go)
Andro
Hej wam, jak wam mija majówka? Mi w sumie pracowicie i zimno. Liczyłam, że pojadę do wąwozu połazić a na koniec zrobić grilla, ale pogoda zrobiła mnie w konia wiec skupiłam się na pracy. Ostatnio poznałam nowych ciekawych ludzi, z którymi teraz często spędzam wieczory grając  w gry planszowe. Bardzo spodobała mi się gra Dixit  :D a dziś będę tworzyłam i rozpoczełam przygodę grając w grę podobną do Dungeons & Dragons czyli Warhammer, zapowiada się fantastycznie i bardzo zabawnie a wy jak spędziliście ten czas?
Dzisiejszą notkę tworzę sama i do niej przygotowywałam się  od tygodnia, zachęciła mnie wasza aktywność, więc sami widzicie im wy wiecej jesteście aktywni tym i ja mam ochotę więcej tworzyć. 
Na dziś mam 4 nagłówki, 4 sygnatury i paczkę tekstur. Planuje na nastepna notkę zrobić koloryzacje i jakieś stocki może nawet kolejne tekstury i następna notka bedzie tematyczna a tematem bedą Istoty Nadprzyrodzone czyli bedzie mrocznie. 
Zapraszam do oglądania i Komentowania  ♥



Dzięki wielkie że Jesteście Pozdrawiam i Ściskam
Andro ♥

4 komentarze:

  1. Faktycznie, majówkowa pogoda trochę nawaliła, no nie dobra taka xd. Jak grasz w planszówki, to polecam Alias kobiety vs, mężczyźni - gwarantuję, że przy tym mnóstwo śmiechu.
    Bardzo podoba mi się trzeci nagłówek i druga sygnaturka :) A teksturki przygarniam, nigdy ich za wiele ;)

    Pozdrawiam,
    Ewelina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcia wypróbuję gre o której mówisz :D
      Ciesze sie ze jakies sie prace spodobały i mam nadzieje, ze tekstury sie przydadza ;)
      Pozdrawiam
      Andro

      Usuń
  2. Grałam w Dixit wiele razy. To świetna gra. Co do prac to nagłówki mi się podobają. Lucyfera nigdy za mało ;).
    Z tych wszystkich prac najmniej podoba mi się przed ostatnia sygnaturka.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja wlasnie zaczelam grać jeszcze w Dungeons & Dragons wiec dzieje sie:D
      Ciesze sie ze jakies prace sie spodobaly fakt Lucyfera nigdy za malo :D
      Pozdrawiam

      Usuń

Obserwatorzy