Layout by Raion

sobota, 20 kwietnia 2019

You’re free to go

Imagine Dragons - Bad Liar (Uwielbiam ♥)
Andro
Hej Kochani!
Jak tam minęły wam ostatnie 2 tygodnie?  Mi pracowicie i trochę nerwowo, ale da się przeżyć.
Zła natomiast jestem, że znowu przy ostatniej notce nikt nie skomentował, miło nam będzie jeśli będziecie komentować nasze notki, bo to będzie oznaczało, że są widoczne a wy odwiedzacie bloga...
W końcu to dla was go wznowiliśmy. Mam nadzieje, że podoba wam się nowy szablon główny, pracowaliśmy nad nim oboje z Raionem, choć on nie był przekonany do mojej wizji kolorystycznej xD  ale to się wytnie haha. Tym czasem z racji że jutro mamy Wielkanoc, z tego o to miejsca chciałabym wam życzyć pogodnych zdrowych , świat wielkiej nocy, by potrawy byly smaczne i syte, dyngus bardzo mokry no i by rodzina was nie denerwowała :D
Szczęśliwego Alleluja!
Tym czasem wracając do notki na dziś przygotowałam dla was 4 nagłówki i 2 sygnatury.

 
Raion
Cześć wszystkim! Jakby ktoś nie zauważył, GOT wróciło :D Spokojnie, prace nie zawierają spojelerów. Dzisiaj bardzo krótko, wszystkim obchodzącym Wielkanoc, życzę smacznego jajka i mokrego dyngusa ^^ Reszcie świata życzę kilku dni spokoju i możliwości nacieszenia się wiosną :) A, jeśli lubicie jakąś postać z GOT na przykład i chcielibyście zobaczyć pracę z nią, śmiało możecie rzucać propozycje.


Pozdrawiamy, Andro & Raion

6 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się pierwszy i trzeci zwiastun, Andro.
    Ostatnio GOT non stop mi wyskakuje, to nie jest zarzut, ale teraz praktycznie gdzie nie wejdę tam atakuje mnie GOT, bardzo fajne nagłówki.
    Może na brak komentarzy ma wpływ fakt, że aktualnie nastał zmierz szabloniarni na blogsferze. Dlatego ja zawsze się cieszę kiedy widzę nowe posty graficzne.

    Cała magia zaklęta w powieściach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciesze się, że spodobały się prace i że skomentowałaś.
    Przyznam szczeze ze sama tez sie wkrecilam w GOT xDD
    Mam nadzieje że jednak w końcu nadejdzie świt blogosfery ponownie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję. Zwłaszcza, że jeśli dobrze pamiętam dwa lata temu na mojej liście czytelniczej pojawiało się kilka postów graficznych, teraz jest dobrze jak chociaż jeden się pojawi.
      Również pozdrawiam i czekam na Wasze kolejne prace.

      Usuń
    2. Za tydzień pojawi się nowa notka, my tak co 2 ty wstawiamy nowe posty bo jest nam łatwiej tak dostosować sie czasowo na stworzenie prac
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Raion, zdecydowanie czuję ten klimat Got ;) Z tych prac Danuta jest moim faworytem.

    Zastanawiam się, czy jakbyś nie wrzucił mniejszego koloru na postacie tak, żeby twarze były bardziej widoczne, nie osiągnąłbyś lepszego efektu. W tym momencie za bardzo wtapiają się w tło ;) Czasem wystarczy mocne spojrzenie aby obronić pracę, dokładnie jak w fotografii.

    Miło wiedzieć, że nadal tworzysz.

    Weny życzę! I czasu, bo go nigdy za wiele :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jill! ^^ Nie spodziewałem się Cię tutaj! Dziękuję za rady, skorzystam z pewnością przy kolejnych pracach :D
      Trochę tworzę, ale lata świetności mam już chyba za sobą - doba jest za krótka, aby spokojnie bawić się w photoshopie :c

      Pozdrawiam, Raion

      Usuń

Obserwatorzy