Layout by Raion

niedziela, 7 kwietnia 2019

Well baby, you are all that I adore

the Cab- Angel With a Shotgun (kliknij by odsłuać piosenkę ♥ ) 

Andro
Hej Wam, Witam was Stiles'em <3 Uwielbiam go oraz nutką, która bardzo wpadła mi w ucho ostatnio :D co u was słychać? Bo u mnie ostatnio dużo się dzieje, miałam żałobę w rodzinie dlatego post tym razem ukazuje się po 3 tygodniach nie standardowo po 2...w dodatku coraz bliżej do otwarcia mojego salonu i dużo papierologii i teraz jeszcze kursy...mówię wam, chodzę ciągle zmęczona....ale to tyle co u mnie ;) przechodząc do notki, dziś mniej zrobiłam bo tylko 4 nagłówki i jedną sygnaturkę. Ostatnim razem wzięło mnie na prace związane z serialami,a tym razem moje prace postanowiłam przeznaczyć męskiemu gronu, bo mało kiedy robię prace z facetami więc tym razem są sami faceci :D
Zapraszam do przeglądania.
Całuski :*


Raion

Cześć, ode mnie dzisiaj skromnie, bo wena i czas nie dopisują. Małymi krokami wchodzimy w świat seriali - z kolejnymi postami prac przybędzie! Spojrzycie na prace, to zrozumiecie pytania: kto już obejrzał part 2? Jak wrażenia? Co podobało się wam najbardziej? Który lepszy: part 1 czy part  2? Czekacie na part 3? (Jeśli będziecie wspominać coś o fabule, pamiętajcie o SPOILER ALERT, nie psujmy innym zabawy xd)



Wrzuciłbym wam jeszcze ze dwie prace, ale doszedłem do wniosku, że zawierają spojlery, także zobaczycie je (może xd) następnym razem.

Pozdrawiamy, Andro & Raion

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy