Layout by Raion

niedziela, 17 marca 2019

Just boiling in my blood



Andro
 Hello, my children of darkness xDD
Takim o to  dzisiaj przywitaniem witam was w nowej notce. Zacznę może od tego, iż jestem zawiedziona aktywnością pod ostatnią notką. Nikt wg jest nie skomentował :( mam nadzieję, że z dzisiejszą bardziej się zaprzyjaźnicie xD
Obecnie jak widać mam akurat zajawkę (po raz nie wiem który) na Wilkołaki *__* i to mówi, prawie 30 letnia kobieta xD
Chyba z takich rzeczy się nigdy nie wyrasta...
Ostatnio byłam bardzo zapracowana, a wszystko dlatego że spełniam jedno ze swoich marzeń, ale o tym już wkrótce ;>
Na dziś przygotowałam 4 serialowe nagłówki, wszystkie te seriale uwielbiam, także pracowało mi się nad nimi całkiem fajnie. Przygotowałam również dwie sygnatury w tym jedną ruchomą.
Zapraszam do oglądania prac, dajcie znać w komentarzach co sądzicie :


Raion
Cześć! Ode mnie dzisiaj bardzo skromnie, ponieważ ilość wolnego czasu wciąż oscyluje wokół zera. Z czasem będzie jednak lepiej - no, przynajmniej tak się łudzę XD Planuję, podobnie jak Andro dzisiaj, wykonać kilka prac z postaciami z seriali, więc jeśli macie jakiś swój ulubiony, to zachęcam do dzielenia się pomysłami w komentarzach :) Nie przedłużając, zapraszam do obejrzenia prac:


(Wiem, że blogspot kradnie jakość prac, dlatego będą linkowane do DA)

Pozdrawiamy, Andro & Raion

4 komentarze:

  1. Jestem kompletnym zerem jeśli chodzi o seriale, dlatego skupię się po prostu na grafice :)
    Bardzo podoba mi się pierwszy nagłówek Andro :0 Chyba nawet widzę moje stocki ♥ Również sygnaturka z gifem skradła moje serce. Jest taka mroczna, po prostu cudowna!
    Od Raiona najbardziej podoba mi się druga sygnaturka. Bardzo fajna kompozycja i delikatne kolorki <3

    Ostatnio aktywność strasznie spadła, ale ja wierzę, że teraz będzie lepiej :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo możliwe, że twoje stocki tam są :D Cieszę się że nasze prace przypadły do gustu ♥
      Również wierzę, że aktywność wzrośnie :D

      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Justyna; z takich rzeczy się nie wyrasta, więc luz xD. Tak samo, jak mi wciąż powtarzają, że powinnam wyrosnąć z "xD". Najbardziej podoba mi się ten ostatni nagłówek i przykuwa także oko ten drugi, choć ta jedna kobitka wydaje mi się nieco przepalona. A ta ruchoma sygnaturka, no cudo!

    Raion; Twoimi pracami zawsze cieszyłam oczy, a tutaj ta z Katniss wygrywa wszystko :)

    Weny twórczej i czasu na tworzenie Wam życzę! :)
    Niedoskonała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nigdy chyba nie wyrosne z "xD" haha
      Dziękujemy bardzo <3
      i Zapraszamy ponownie

      Pozdrawiam

      Usuń

Obserwatorzy