Layout by Raion

piątek, 1 marca 2019

I'm off the deep end, watch as I dive in


Andro
Hej Wam <3
Jak minął wam tydzień? Ja jestem zapracowana i troszkę zestresowana...
niedługo będę otwierać swój własny salon i dużo z tym jest papierologii, także trzymajcie mocno za mnie kciuki ♥ 
Co do prac, przyznam że było troszkę ciężko je stworzyć przez ten nawał obowiązków, ale pomimo tego stworzyłam dla was na dziś 4 nagłówki, jedną sygnaturę oraz paczkę stocków.
Szablonów jeszcze nie będę wykonywać muszę pierw się wdrożyć w to wszystko. 
Niedługo zostanie stworzony też nowy wygląd Bloga do którego oboje z Raionem się przyczyniliśmy, choć Raion w większym stopniu. 
Dajcie znać w komentarzach co u was i co byście chcieli zobaczyć na następnych pracach.
Jeśli ktoś chce podjąć się współpracy proszę zajrzeć do zakładki KONTAKT



Paczkę pobierzesz klikając w zdjęcie 

Raion
Cześć wszystkim!
Ile to już lat? Stanowczo za dużo. 
To mój pierwszy post tutaj, dlatego czuję się nieswojo. No, ale przygotowałem dla Was dwa nagłówki, mam nadzieję, że komuś się przydadzą. 
Tak, jak Andro wspomniała wyżej, szykujemy nowy główny i to nieprawda, że mój udział w pracach jest większy. Bez niej na pewno by nie powstał! 
Szablony się pojawią, ale muszę zapoznać się ze zmianami, jakie zaszły w kodzie źródłowym na blogspocie. W przyszłości chciałbym w części prac dawać Wam możliwość dość sporej ingerencji, która sprowadzi się do przesuwania suwakiem. Na to będzie trzeba jednak trochę poczekać. 
Zachęcam do dzielenia się pomysłami na kolejne prace w komentarzach.



Andro & Raion

I tutaj jeden nasz wspólny twór :)



Pozdrawiamy,
Andro & Raion

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy