Layout by Raion

poniedziałek, 18 lutego 2019

Honey! I'm Come Back!!



Tak Kochani to Prawda, Wyspa Twórczości oficjalnie powraca :D .
Wiem, że długo mnie nie było. Wypaliłam się wcześniej dość szybko. Miałam w tamtym czasie dużo problemów w życiu realnym. Lecz teraz gdy się ogarnęłam i moje realne życie też pędzi do przodu powracam, a wraz ze mną powraca Raion! Tak Kochani dobrze czytacie, Raion od tej pory będzie prowadził ze mną tego bloga i nasze posty będą wspólne, a przez to też bardziej obfite. 
Pierwszy wspólny post planujemy na przyszły tydzień, musimy się trochę ogarnąć z wyglądem głównym bloga jak i poprzypominać sobie co niego. 
A na powrót dziś mam dla was dwa nagłówki oraz 2 sygnatury. 
Jeśli macie propozycje zmian piszcie w komentarzach, weźmiemy je na pewno pod uwagę.

Nagłówki
Sygnatury


 To wszystko jak na ten post, widzimy się już za tydzień. 
Czekam na wasze komentarze, Pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Oo WOW... Czego, jak czego, ale się tego nie spodziewałam! :) Zwłaszcza powrotu z Raionem [myślałam, że wylogowałeś się z szabloniarstwa!] i to miła niespodzianka. Fajnie będzie znów popatrzeć na Wasze prace i życzę Wam wytrwałości i czasu na prowadzenie tego bloga :)

    Poozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko dzięki Instagramowi :D i dziękujemy przyda sie :D

      Usuń
  2. Witaj z powrotem!
    Bardzo przypadł mi do gustu nagłówek drugi - kolorystyka, wtopienie modelki w tle, napis wyszły cudownie. W pierwszym kolorystyka jest mało jednolita i, jak dla mnie, za duże te postacie "drugoplanowe".

    Nie mogę się doczekać, aż zobaczę prace Raiona. Powodzenia i weny życzę. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten pierwszy nagłówek miał być początkowo do odnowienia starego szablonu dla kogoś wcześniej, ale emmm zapomniało mi sie a później nie miałam ochoty xD i dziękuje <3

      Usuń

Obserwatorzy