Layout by Raion

sobota, 11 listopada 2017

Zła, nie dobra, bez czasu....


Witajcie
Bardzo was przepraszam na wstępie, za takie poważne miesięczne zaniedbanie!
Ostatni miesiąc mam bardzo pracowity, zdobywam nowe klientki bo chce ruszyć z działalnością, do tego chodzi obowiązek skarbnika klasowego w zerówce córki i załatwianie z tym związanych spraw, plus syn starszy nie ułatwia xD od dwóch tygodni nawet nie byłam na siłowni! Dorosłe życie czasem jest do bani xDD To tak z prywaty, graficznie kilka prac zrobiłam, chciałam więcej ale czas mi ostatnio nie pozwala, więc na dzisiaj mam 4 nagłówki i 3 sygnatury, w tym  jedna jest wykonana wspólnie z Aveline Gross z bloga Land of Grafic. Chciałam zrobić jeszcze szablon, ale on musi jeszcze poczekać. Tyle na dziś mam nadzieje, że niedługo znowu zawitam z notką. 
Wybaczcie

Nagłówki
Sygnatury
 Pierwsza sygnatura to współpraca z Aveline Gross
Tyle na dziś, Możecie podać mi swoje propozycje jakie chcielibyście zobaczyć prace w moim wykonaniu, lub ich tematykę. Dobrej nocy i do następnego


4 komentarze:

  1. Hej. Znów trochę mnie nie było, ale jak to sama napisałaś, życie dorosłe bywa do bani. Jednak w końcu dotarłam i doskonale wiesz, że czekam już na następną notkę.
    Chętnie podrzucę ci propozycję, bo jestem ostatnio pod wpływem Castlevani (Netflix) i chyba muszę komuś podrzucić ten pomysł, co by powstał szablon, a co! Może zamek Draculi na nagłówku i on sam? ;)
    Poza tym coś z normalniejszych propozycji to może coś z jakiegoś serialu? Shadowhunters?

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Ponownie!
      Ciekawe propozycje, na pewno przejże te Castlevani i spróbuje ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Fajne sygnatury ruchoma najbardziej mi się podoba :D

    WYSPA GRAFICZNA.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje <3 Ciesze się że coś spodobało
      Zajrzałam na twój blog i zaobserwowałam

      Usuń

Obserwatorzy