Layout by Raion

niedziela, 1 października 2017

Hello autumn, my Dear


Witajcie moi drodzy :)
Jak widzicie, na blogu nastały jesienne zmiany :D które ja uwielbiam , szczególnie gdy jest taka piękna słoneczna jak obecnie w moim mieście, bo gdy jest zimna i deszczowa to mam ochotę  wam ciągle spać.... Co do samego szablonu głównego, tym razem bardziej postarałam się z CSS mam nadzieje, że się wam spodoba.  Co do notki, wiem że ostatnio nic nie dodałam za co przepraszam, ale nie potrafiłam dosłownie nic stworzyć, w sumie sama nie wiem dlaczego, ale już dziś mam dla was 4 nagłówki i 3 sygnatury, oraz 2 paczki stocków. Szablony jakieś porobię następnym razem, tym razem bardziej skupiłam się na głównym szablonie. 
Zapraszam do przeglądania notki i do komentowania.
Nagłówki
Sygnatury
Stocki


 Jak zwykle informuję, że przyjmuje zamówienia na szablony, oraz jeśli ktoś chce podjąć współprace ze mną to zapraszam do kontaktu, z chęcią z kimś coś potworze :D
 To tyle na dziś. Do następnego robaczki moje :*


5 komentarzy:

  1. Trzeci nagłówek jest niezwykły z powodu dobrego połączenia kolorów - niebieski, czerwony i lekko różowy/fioletowy! Od razu przypadł mi do gustu! Pozostałe nagłówki również mi się podobają, a z sygnatur trzecia jest świetna. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że prace się spodobały :)
      Pozdrawiam również!

      Usuń
  2. Bardzo podoba mi się drugi nagłówek, ten niebieski. Ciekawy pomysł, a napis jest fenomenalny , podoba mi się znacząca gra światła, która sprawia, że praca jest tym bardziej tajemnicza. :D
    Pozostałe headery też są fajne, choć w pierwszym jak dla mnie napis zbyt jaskrawy, może gdyby nieco inny odcień czerwieni. I ten łoś za bardzo mnie rozprasza, gdy próbuję przyjrzeć się pracy, meh -.-
    Stocki na pewno pobiorę, jak będę miała chwilę - a co, zawsze coś nowego się przyda. ;>
    Ja bym była chętna na wykonanie czegoś wspólnie, postaram się jutro/pojutrze do ciebie napisać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że coś z notki się spodobało
      Biedny łoś (haha), co do stocków, fakt ich nigdy za mało :D
      Co do współpracy zapraszam będę czekać na wiadomość
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Trzeci nagłówek jest moim faworytem :) A z sygnatur druga.Pozdrawiam:) Chętnie wykonam współpracę!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy