Layout by Raion

sobota, 16 września 2017

[211-212] Dusk Till Dawn


Witajcie :) notka rozpoczęta nutką, na którą mam ost faze (wsio przez młodszą siostrę :D ).
Ten tydzień był bardziej owocniejszy w prace, miałam jakiś taki przypływ weny no i powiem wam, że nawet mi się podobają, choć przeważnie jestem krytyczna co do siebie. Dziś dla was mam 2 szablony wolne, 4 nagłówki, 4 sygnatury w tym jedną wykonaną wspólnie z Erenae (klikniecie w jej nick a przekieruje was do jej bloga) dziewczyna ma świetny talent, strasznie podobają mi się jej prace ^^ więc ucieszyłam się, że chciała ze mną współpracować. Co u mnie? Hmm u mnie do bani bo jestem CHORA znowu, ledwo mogę oddychać, ale mam nadzieję, że w końcu mi przejdzie w dodatku wkurza mnie moja sieć czyli kochany Play bo nie dostaje od kogoś sms-ów, ale dziś idę to załatwiać więc trzymajcie kciuki. Tyle na ten tydzień :D widzimy się w następnej notce. 

Nagłówki
Sygnatury 
Sygnaturka wykonana wspólnie z Erenae 
Szablony

Przyjmę dwa dowolne zamówienia
To tyle na Dziś :) zapraszam do komentowania i do następnej notki <3


7 komentarzy:

  1. Oo... widzę, że znowu mam szansę ujrzeć Twoje projekty. ;D
    Ten ostatni nagłówek jest genialny. Bardzo przypadł mi do gustu również pierwszy.
    Haha, z początku sądziłam, że na trzeciej sygnaturze jest napisane ,,breast” zamiast ,,breath”. Moja mina była bezcenna. (Aż głodna jestem od tego komentarza.)
    Pierwszy szablon jest niesamowity. Aż mi się Poe przypomniał. Gdybym mogła, z chęcią bym ukradła ten szablon. ;P
    Zaczęłam czytać ,,Klątwę krwawego księżyca”, jednak nie licz na to, że prędko dokończę czytanie. Mam multum rzeczy na głowie, w tym multum rzeczy do czytania także. (:
    Już katarek i kaszelek Cię dorwał? Tak, wciąż pamiętam tamten kabaret. ;P Ja na szczęście jeszcze nic nie złapałam od sześciu miesięcy conajmniej, hahhaha.
    Czy tylko ja miałam z Playem podobną sytuację?: Kiedy do mnie dzwonili, najpierw wyświetlało się, że to Play, a za jakiś czas dzwoniły do mnie nieznane numery. Nie odbierałam od skubańców. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha Chlebek Ci chodzi po głowie? xD
      Cieszę, się, że prace się spodobały :) nie śpiesz się z czytaniem klątwy ja wciąż nie dokończyłam pisania tego (w sumie nwm kiedy kolwiek skończę, zaczęłam to pisać gdy byłam w ciąży z synem a on ma już prawie 9 lat o.O ) A co do choróbska już wyzdrowiałam, za to nadwerynżyłam sobie więzadła w stopie (stanęłam w kapciach na ostry kamień ;( ) a co do Play wychodzi na to, że u mnie wsio ok to u tej osoby coś nie tak czyli jedna wielka MASAKRA
      pozdrawiam

      Usuń
    2. Wtedy akurat nie, ale teraz mam ochotę na chleb z pasztetem, majonezem oraz pomidorem? Ty, morderca! ;P
      To z Twojego syna kawał chłopa! Ty mnie lepiej nie strasz! ;D
      Aż mi się przypomina sytuacja ze zszyfką w łazience. Ona była tak wygięta, jakby pragnęła wyrządzić komuś krzywdę. Ona stała na macie, haha. I było dość ciemno, dlatego najpierw jej nie zauważyłam, a dopiero po tym, jak przesunęłam stopą. Dobrze, że na nią nie nadepnęłam.
      Również pozdrawiam! (:

      Usuń
    3. I jeszcze się pytam, na co mam ochotę. Niezła jestem, hahaha.

      Usuń
    4. hahaha ty weź nic nie mów o zszyfce
      swego czasu miałam taka stara kanapę w mieszkaniu i zaczely z niej wystawać sprezyny. Pewnego pięknego poranka po takiej jednej przejechalam golym udem zapominajac ze ona tam wystaje, skonczylo sie szyciem na pogotowiu xDD

      Usuń
    5. Widzę, że te zszywki w porównaniu z Twoimi sprężynami to mały pikuś. ;D Nie zazdroszczę doświadczenia.

      Usuń
    6. nie polecam nikomu xD Poziom żenady i wstydu na pogotowiu lvl MASTER

      Usuń

Obserwatorzy