Layout by Raion

środa, 23 sierpnia 2017

Wielki Come Back!!

 

Witajcie :) 
Tak tak Andro wraca z powrotem z zaświatów. Dość mam tej leniuchowej przerwy...
Co mnie skłoniło do powrotu?? Raz, że brakuje mi blogowania i tej atmosfery i ludzi <3 , dwa brakuje mi rozwoju swojej kreatywności, a trzy jednak Wyspa to moje dziecko i nie potrafię się z nią rozstać. Na razie powrót będzie powolny, nawet baaaardzo, mam nadzieje, że mi to wybaczycie (robi maślane oczka) ale muszę się jakby to powiedzieć, ponownie wtoczyć w ten świat tworzenia graficznego. Matko Bosko jak ja nie pamiętam kiedy ostatni raz robiłam jakiś szablon, to będzie ZGROZA!!! Tym czasem jakieś tutaj prace mam bo czasem coś się z nudów zrobiło.
Nie przedłużając WITAJCIE!

Nagłówki



Sygnatury

11 komentarzy:

  1. Jak miło jak ktoś wraca na stare śmieci! Z tym jednak nie da się rozstać na dłużej :D Świetne nagłówki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie spodziewałam się tego. Była to dla mnie duża i miła niespodzianka jak zauważyłam nowy post na Twoim blogu.
    Nagłówki piękne. Najbardziej urzekł mnie pierwszy. Mroczny z nutką tajemniczości.
    Pozzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że jeszcze mam swoich obserwatorów <3 i że cieszy was mój powrót
      Dziękuje :* Pozdrówki

      Usuń
  3. OMG, widzę cudowny nagłówek Sevmione ♥_♥. Ten i pierwszy chyba najfajniejsze są, choć wszystkie pracę świetne! No, a szablon główny - te ruszające się strony są świetne^^.
    Owocnego powrotu do blogosfery i weny oraz czasu na tworzenie kolejnych prac.
    Ściskam, Niedoskonała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS; Gdybyś ustawiła minimalne chociaż odstępy od krawędzi w komentarzach, to wyglądałoby to o wiele estetyczniej :)

      Usuń
    2. Dziękuje kochana, choć szablon główny jest stary, muszę teraz popracować nad nowym wyglądem Wyspy (Jestem totalnie przerażona tym o.O ) co do komentarzy zapamiętam przy ustawianiu :) ciesze się, że prace się podobają
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Hej hej :D Jeszcze mnie tu nie było, ale zobaczyłam na katalogu twój komentarz o powrocie, więc z ciekawości tu zajrzałam. :)
    Podoba mi się szablon główny, wszystko ładnie dopasowane i nieprzesadzone.
    Podoba mi się na twoich pracach klimat, jaki tworzysz, zwłaszcza w tym pierwszym i ostatnim nagłówku, czyli tych mroczniejszych. :D Uwielbiam takie, ale sama nie umiem ich tak dobrze tworzyć, by czuć było tę atmosferę i tematykę ;) Jednak musisz popracować nad doborem czcionki, no i najlepiej jakby na każdej pracy jakiś "większy napis" się znalazł, bo bez tego nagłówek wygląda tak.. pusto, a nieraz takie jedno, wyróżnione słowo może nawet dodać pracy uroku, bynajmniej to moje zdanie, hahah ;) W tych mniejszych napisach może używaj mniej "kanciastych" czcionek, bo takie jak np Times New Roman(?) nie mają takich "płynnych, gładkich" krawędzi, a ostre, więc w grafice niezbyt ładnie się prezentują. Chyba najlepiej używać jakichś niestandardowych, ja dużo mam takich pobranych z neta ;D
    Widzę na drugim nagłówku pracę z PNG'ami :D Podoba mi się, razem z kolorystyką, taki delikatny, przyjemny. Może tylko napisy (i te większe i te mniejsze) są trochę za wielkie i zmieniłabym ich układ, ale oprócz tego jest okej. <3

    Dodaję się do obserwatorów. ;) Mam nadzieję, że nie zraziłam cię moimi uwagami, ale ja zawsze tak wolę komuś wskazać, bo sama wolę jak ktoś mi powie wprost, co jest nie tak, żebym mogła nad tym popracować.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za uwagi :) przyjmuje każde, bo wiadomo czasem samemu się błędów nie widzi :)
      Witam w śród obserwatorów
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Tia, zachciało mi się komentować Twoje prace. (:
    Pierwszy nagłówek jest genialny. Ostatni także bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dopiero zauważyłam twój powrót! I cieszę się bardzo!
    Pierwszy nagłówek najbardziej przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy