Layout by Raion

czwartek, 31 sierpnia 2017

[209] Kissing Strangers

Ten gif z serialu mnie rozbroił xD

Ahh koniec wakacji, pewnie co niektórzy z was już czują się jakby dostali karę xD
Zmieniłam szablon główny jak widzicie, miałam jakąś taką ochotę na niebieskości, mam nadzieje że się wam spodoba. Wiecie co zauważyłam z przerażeniem?? Strasznie dużo blogów  graficznych już nie tworzy, to smutne. Może jednak za jakiś czas wrócą tak jak ja. Co na dziś wam przygotowałam
Mam dla was 3 nagłówki, dwie sygnatury , szablon i paczkę stoków. Informuję że zaczynam przyjmować zamówienia na szablony. 

Nagłówki

 Szablony
Sygnatury

Stocki
Przyjmę 2 dowolne zamówienia 
Na dziś to już tyle ;) widzimy się w następnej notce.
Pozdrówki

6 komentarzy:

  1. Super szablon ja też powoli wraca, Staż to jedno ale ostatnio w lipcu straciłam dwie bliskie istnienia i szczerze miałam chęć porzucić bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się pierwszy nagłówek i szablon :) Co do reszty nagłówków - może bardziej ujednolicaj koloryzację, by zwłaszcza zdjęcie modelki nie odstawało od reszty. Brawo za użycie gifa w sygnaturze, bo ja kiedyś próbowałam, raz, i do tej pory nie ponowiłam próby. Bo to była jakaś katastrofa, nie nam pojęcia co sie stało z tym gifem. Xd Tak że szacun xd
    Stocki na pewno pobiore, zawsze się przydadzą. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, no i szablon główny uroczy <3 Fajne odcienie niebieskiego. Tylko może lepiej zrobić większy padding w polu tekstowym komentarza, bo trochę za bardzo tekst przylega do krawędzi ;) Oprócz tego jest super

      Usuń
    2. No myślę z czasem ponownie się w to wdrążę, ogólnie miałam ponad roczną przerwę i tak mozolnie trochę jesio mi idzie, choć i tak cieszę się, że jakieś prace się podobają. Co do sygnatury gifa, ja je lubię robić zawsze fajnie wychodzą :)
      Dziękuje za opinie i pozdrawiam

      Usuń
  3. To lizanie można porównać do zastąpienia papierosów e-papierosami. Zdrowszy substytut. Tylko że śmiech przedłuża życie, a e-papierosy nie, hahhahae.
    Z nagłówków najciekawszy jest ten trzeci. (:

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w drugim nagłówku, a w szablonie też niezwykle podoba mi się nagłówek i kolory, jakie w nim ładnie zgrałaś. Poza tym, powtórzę się: cieszę się na twój powrót! :)
    P.S.
    Szablon główny ładny, ale u mnie się coś rozjeżdża, znaczy się boczna kolumna znika w połowie za ekranem. Widocznie, nie moja rozdzielczość.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy