Layout by Raion

czwartek, 23 czerwca 2016

Zmiany Zmiany Zmiany!!!

(C)Andro

Witajcie!!

Chciałabym was o czymś poinformować. Wiem, że mnie długo nie było. Miałam dużo do przemyślenia. Miała być impreza graficzna, której jednak nie będzie. Będą za to zmiany. Chciałam was poinformować, że Wyspy Twórczości Już niedługo nie będzie. Znaczy będzie dalej by można było z niej pobierać prace i wg, ale niedługo będę pracować na nowym blogu. Takim typowo pode mnie. I oczywiście będzie nowa nazwa i ja sama będę też się inaczej podpisywać. Dlaczego takie zmiany ? Bo przecież grafika to nie tylko sygnatury szablony nagłówki etc. Dużo sama robię grafiki związanej z avatarami z Imvu, czy też bawię się różnymi zdjęciami. Chcę takowe prace tam też pokazywać. A dlaczego rezygnuje z Wyspy ? Bo jak zakładałam wyspę byłam inną osobą i teraz też jestem już inna. Chce byście to ujrzeli poprzez prace jak i samego nowego bloga. Na dzisiaj mam kilka prac dla ws w tym te sygnaturkę powyżej ^ ... Niedługo podam więcej informacji, tym czasem zapraszam do przeglądania prac i komentowania. 
Pozdrawiam Andro.
SYGNATURY

NAGŁÓWKI

11 komentarzy:

  1. Niezależnie, czy tutaj, czy gdzie indziej i tak jestem z Tobą. Będę Cię wspierać. Będę też Cię męczyć. Daj znać co, gdzie i jak ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i niedługo podam jakieś info ^^

      Usuń
    2. A powiedz mi, czy (jeśli mi czas pozwoli) będę mogła czasem gościnnie zrobić jakiś CSS do twojego nagłówka, albo coś w ten deseń? ;)

      Usuń
    3. wiesz tak myśle czy nie przyjąć kogoś do pomocy do nowego bloga
      coś na zasadzie tryskalionu alfa-beta-omega

      Usuń
  2. Nieważne, gdzie będziesz i jakie rodzaje grafiki będziesz publikować, ja będę, mimo, że nie zawsze zostawię koma <3
    Nagłówki i Sygnaturki śliczne <3 Nie mam uwag, ponieważ jestem amatorem, który się nie zna :')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aww dziękuje <3 ciesze się, że są tu jeszcze osoby które chcą moich prac i moich postów <3 i nie ważne czy się znasz czy nie każda opinia jest ważna nawet ta błacha

      Usuń
  3. Ja uwielbiam patrzeć na Twoją grafikę, więc mi to nie robi różnicy na jakim blogu będę ją oglądać.
    Co do posta to sygnatury i nagłówki genialne. Nie mogłabym nic innego napisać. W końcu Deadpool i Supernatural.
    Niesamowita kolorystyka w każdej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumiemm choć szkoda z jednej strony ale twoja decyzja i każdy powinnien ją szanować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Stęskniłem się za twoimi pracami!

    R.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaaarggggg... (jestem piratem, tak!)... usunęli mi komentarz. Zabić internet, zamordować!
    Z sygnatur najbardziej podobają mi się ostatnia i przedostatnia. Ciekawy ten motyw z motylami, aczkolwiek ja widzę je w nieco mroczniejszym klimacie. Tak, w piekle czarnym, gdzie będziemy pić kawę rozpieszczającą, hahhaha.
    Z nagłówków podoba mi się najbardziej czwarty oraz ostatni.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy