Layout by Raion

sobota, 19 marca 2016

Powolny Powrót

WITAJCIE!!!!
Zapewne macie ździwko, że ja tu się pojawiam. Tak Andro powoli wraca do tworzenia. Zrobiłam sobie naprawdę dłuuuugą przerwę. Fakt coś tam stworzyłam, co morzecie zobaczyć dzisiaj, narazie bez szablonów, ale myślę, że już niedługo bedą nawet i one. Na pewno muszę zmienić tutaj wygląd, za długo jest ten i na pewno wymyślę, coś nowego i świerzego. Mam nadzieje, że mój powrót was uszczęśliwi. Piszcie wasze propozycje na szablony, postaram sie powoli je stworzyć. Narazie bez zamówień, bo wiadomo nie zawsze ma się czas wiec proszę tylko o propozycje. I na koniec powiem wam, że tęskniłam za wami i za grafiką.
Do zobaczenia wkrótce Andro :*

9 komentarzy:

  1. Wow nie spodziewałam się Twojego powrotu, choć zaglądałam tu od czasu do czasu z nadzieją na notkę. I o to dziś dostałam miłą niespodziankę. Super, że wróciłaś. Z nagłówków najbardziej podoba mi się 2 zaraz za nim 6 i 4. Mają ciekawą paletę barw.
    Jeśli chodzi o propozycję to może coś z Whe Walking Dead i z Władcy Pierścienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie z całego serducha, że jednak komuś zalerzało na moim powrocie, pomysły świetne na pewno cos wykombinuje pozdrawiam

      Usuń
  2. Martwiłam się, że opuściłaś blogosferę na dobre, ale jednak wracasz. Cieszę się, że cię widzę tutaj z powrotem. Naprawdę!

    Pozdrawiam!

    P.S.
    Tęskniłam i czekałam (z całą listą pomysłów i zamówień :P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S.2
      Przez twoją nieobecność byłam zmuszona sama sobie zrobić szablon! :PPP Haha.

      Usuń
    2. Haha przepraszam za zaniedbanie najwiekszej fanki :* czekam na pomysły i pozdrawiam gorąco ♡

      Usuń
  3. Ten pierwszy gif jest porażający. Mam pomysł, zostańmy wilkami! Uahahah... będziemy jak Shakira.
    Pierwszy, trzeci i ostatni nagłówek podobają mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy