Layout by Raion

środa, 30 marca 2016

203-204 We don't have to Dance

Hej wam!!
Przybyłam z nowa notką i nowym wyglądem bloga. I tak jaram się Andym i jego nowa piosenką ^^.
Jak widzicie jest też nowy CSS, wsio kody i instrukcje wzięłam z bloga MRUwisko
Zielony Kociak, ma naprawdę świetny swój prywatny blog i to co się na nim znajduje jest bardzo interesujące i pożyteczne. Muszę przyznać, że pozapominałam jak się pracuje z szablonami, ale już ogarnęłam i nawet w notce znajdziecie 2 szablony do pobrania, do tego sygnaturki plus ta powyższa i nagłówki. A jeśli chodzi o mnie, to u mnie wsio supcio jak na razie nie narzekam. Wróciła mi wena i z przyjemnością pracuje z PS. Tak więc życzę przyjemnego czytania i do następnej notki.

Szablony


Sygnatury
Nagłówki 
No i na koniec informuję, że przyjmę jedno zamówienie, a tak po za tym to
Proszę o propozycję na szablony, dużo nie przyjmuję jak narazie, ale może coś
z propozycji spodoba mi się i uda mi się wykonać. 

6 komentarzy:

  1. Powtarzam się, ale napiszę znów: Cieszę się, że wróciłaś. :)
    A teraz przejdę do notki. Szablony mi się podobają, choć powiem Ci, że drażni mnie w nich to, że statystyka jest otoczona kółkiem. Nijak to nie pasuje do tych dość prostych szablonów z przewagą prostokątnych elementów. Ale tak poza tym, to nie mam większych zastrzeżeń. Szczególnie ten pierwszy szablon mnie oczarował.
    A cóż mogę zaproponować: Norman Reedus (<3), The Walking Dead, Deadpool, Chris Pohl (<3), Luke Evans. Ot, tylko kilka propozycji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam wspomnieć, że widzę postępy w CSS choć tu i tam nadal przydałyby się odstępy i inne takie (np. tekst komentarzy jest za blisko ramki).
      Huh, wiem... Marudzę. Wybacz.

      I tak Cię kocham :D

      Usuń
    2. propozycje całkiem fajne, o walking dead juz cos mysle iec na pewno pojawi sie w nastepnej notce cos z tego. A co do CSS to tak jak pisałam w notcee duzo pozapominałam, ale obiecuje postepny. Dzieki za opinie i pozdrawiam

      Usuń
  2. Widzę, że nie tylko ja mam podjarę <3 Teledysk po prostu niesamowity, a piosenka jeszcze lepsza <3 z niecierpliwością czekam na płytę tego 6 Maja [chociaż istnieje szansa, że rodzice zakupią mi płytę przedpremierowo ^^]...
    Może z okazji debiutu solowego projektu Andy'ego, jakiś szablonik z nim? :3 jestem ciekawa, jakbyś to wymyśliła :)
    Oba szablony mi się podobają, lecz ten drugi bardziej. Z sygnatur to znów nr. 2 wpadł w me gusta, a nagłówek pierwszy ;)
    Ogromnie się cieszę, że wróciłaś <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włączyłam jeszcze widok na komputery. Kocham szablon główny *-*

      Usuń
    2. Ciesze sie ze prace sie podobaja, postaram sie cos z nim zrobic i tez mam zamiar kupic plyte. Pozdrawiam

      Usuń

Obserwatorzy