Layout by Raion

czwartek, 15 maja 2014

MAJ: Czarownice

Witajcie
         Kolejny miesiąc i kolejny post tematyczny :). W sondzie na temat miesiąca maj wybraliście czarownice. Więc zrobiłam dla was 4 szablony z czarownica, 3 wolne nagłówki z filmowymi i serialowymi czarownica, oraz tekstury. Mam nadzieje, że również spodoba się wam nowy szablon główny. Nie przeciągając zapraszam:

Szablony

Nagłówki
Tekstury 
|Pobierz|
 No i to na tyle :) dziękuje za uwagę i jak zwykle ruszyła nowa sonda na wybranie tematu miesiąca tematycznego czerwiec :). Widzimy się za parę dni.

Pod tym postem nie przyjmuję zamówień

4 komentarze:

  1. ciemne szablony sa niestetyczne i mało widoczne

    zapraszam serdecznie do mnie na nowa notkę,
    tym razem będzie to recenzja produktów od allepaznokcie.pl

    http://iamemilia.blogspot.com/2014/05/recenzja-allepaznokciepl.html

    OdpowiedzUsuń
  2. 73 - No proszę, nasz Wielki Czarownik Brooklynu :D Szablon zdecydowanie w moim guście, co i sam fakt, że nawiązuje do Darów Anioła ;)
    74 - Ten już nieco mniej zachwyca. Wydaje się rozmazany, rozmyty, czy jak wolisz taki "za mgłą". Jak na mój gust to zdecydowanie "nie".
    75 - Ładny, ale ta lewa strona taka pusta.
    76 - A ten klasyfikuje się na pierwszym miejscu obok Magnusa ;)
    Co do nagłówków, tylko ten pierwszy mnie urzekł i oczarował.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy Ty chociaż w małym stopniu znasz angielski? Jeśli nie (co widać), sprawdź w translatorze co i jak. Ceep the silens? Serio? Poprawnie -> Keep the silence

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nosz... dzięki za poprawienie ehh robiłam go już nocą więc byłam ledwo tomna

      Usuń

Obserwatorzy