Layout by Raion

sobota, 24 maja 2014

077-080 Sooo Bored

Siemson
   W końcu zawitałam na blogu! Musze was zmartwić, ale jak na razie szablony będą pojawiać się raz na tydzień, zbliżają mi się egzaminy, a za tydzień mam egzamin ustny z kosmetologii w dodatku z całego 1 roku, więc mam baaardzo dużo nauki. Na dzisiaj mam dla was 4 szablony wolne
Szablony

Szablon w ciemnej kolorystyce, ale nie mroczny, nie zawiera napisów, ukazuje domy, zabytki kamienice, taki miastowy szablon. Szablon jest trój kolumnowy.

Szablon również trój kolumnowy, rysunkowy z dwoma leśnymi zwierzakami. Kolorystyka jasna z odcieniami niebieskiego. Kolumny idą od najmniejszej do największej. Nie zawiera napisów.

Jeśli lubicie Kristen Stewart ten szablon jest dla was. Szablon trój kolumnowy, utrzymany w kolorystyce ciemnej, klimat mroczny. Nie zawiera napisów.

Prosty jedno kolumnowy szablon, grafika przedstawia bohatera filmu "Charlie i fabryka czekolady" Willego Wonke. Kolorystyka minimalistyczna, czerń, biel i szarość. Nie zawiera napisów, karty u góry reszta gadżetów w stopce. Cały szablon jest otwarty i nie zawiera ramek.

To na tyle przyjmę 1 zamówienie
Dobrej Nocy

6 komentarzy:

  1. Z lekkim opóźnieniem, ale ciągle jestem w biegu, a i zdrowie, ani humor nie dopisuje, więc zaległości mam nie tylko tutaj... Obejrzałam i 78 jest moim faworytem, na pewno ze względu na zwierzęta, jak i na samą kolorystykę, która utrafiła w moje gusta. Poza tym szablon 80 także wygląda ładnie, a minimalistyczność jest na plus.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za opinię :) już się tak zastanawiałam gdzie nasza główna komentująca :D wiem co czujesz też jestem chora masakra normalnie

      Usuń
    2. Hah, ja stąd nie zniknę. Zawsze będę Cię męczyć ;)
      Zdrowia!

      Usuń
    3. A męcz męcz przynajmniej wiem, że ktoś jednak odwiedza :D i dziękówka

      Usuń
  2. A mnie zauroczył 80. Lubię taki prosty i elegancki styl. Naprawdę bardzo ładnie to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy