Layout by Raion

wtorek, 12 maja 2015

195-197 And the sun's bleeding down

Hej Wam!
Pewnie macie ochotę mnie ubić za to, że tak długo nie dawałam żadnych postów, bardzo was za to przepraszam, ale nie mam usprawiedliwienia...Co uwas? Ja w niedziele z moją małą rodzinką byłam we Wrocławiu spędziłam w nim 16 cudownych godzin, odwiedziliśmy ZOO, które ma wspaniałe afrykarium i Oceanarium (a w nim było magicznie) nogi mnie strasznie bolą do tej pory i narobiło mi sie trochę pęcherzy, ale ważne że są wspomnienia :). 
Na dzisiaj mam dla was zamówienia, szablon wolny, nagłówki oraz sygnatury, w tym te powyższą. Niedługo będę miała dla was konkurs, 31 Maja odbędzie się na blogu, kolejna impreza graficzna, tym razem nie będzie miała jakiegoś konkretnego tematu.  Galeria niedługo będzie też uzupełniona, a do osób, które oczekuja ode mnie paczek to zostaną one wysłane w tym tyg. 
Enyoj!
Szablony Zamówione
Szablon zamówiony przez Chovialatte 

Szablon zamówiony przez Tetiane
Szablony Wolne
Nagłówki 
Pierwszy nagłówek został wykonany wspólnie z Fantazją. 
Nagłówek wykonany na Wyzwania Pandy
Sygnatury 
Przyjmę standardowo 2 zamówienia 
Życzę wam kochani miłego dnia
Niedługo odezwę się w sprawie konkursu
pozdrawiam Andro 

23 komentarze:

  1. Pierwsza! :D
    Wszystko piękne. *_*
    Co do zamówień to chciałabym zamówic szablon na bloga z Clary i Jacem z Darów Anioła w kolorze granatowym.
    Z góry dziękuję. ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki dokładnie miałby być to szablon? Jak coś mam fajne nowe foty Jace i Clary z nadchodzącego serialiu TMI

      Usuń
  2. Szablon wolny - idealny! A ostatni nagłówek - magiczny! Druga i ostatnia sygnmaturka do mnie przemawia <333 WENYYY ;***

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny jest szablon <3 właśnie taki chciałam jest super dziękuje :* ale jak przestawić by obraz był widoczny bo mi wszystko do góry podskoczyło

    http://kochamczytack.blogspot.com


    Błagam HELP!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo dobra już wiem jak to zrobić :) Dziękuje jeszcze raz o to mi chodziło jest śliczny :*

      Usuń
    2. nie ma za co, a co do szablonu weź jeszcze tylko wypakuj te przeźroczyste zdjęcie z paczki i umieśc je w miejscu nagłówka w gadżetach zamiast tytułu i opisu w tedy będzie w 100% dobrze

      Usuń
  4. Hej... To jak? Czy będę mogła na ciebie liczyć i zrobisz mi szablon, nie mając trzech notek? Z góry dziękuje :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak złóż tutaj swoje zamówienie

      Usuń
    2. 1. Hasło: Wyspa Skarbów
      2. Nick zamawiającego: Fiolaaa...
      3. Adres bloga: http://ghost-ff.blogspot.com/
      4. Prolog: W Los Angeles ludzie umierają codziennie. Społeczeństwo nie zwraca na to uwagi, ponieważ teraz każdy się śpieszy. Jednak gdyby przyjrzeć się bliżej każdemu człowiekowi, to na ich twarzach maluje się nieszczęście. Jedni tłumaczą to zmęczeniem, drudzy brakiem pieniędzy...ale w tym zatłoczonym mieście jest ktoś, kto cierpi w tej chwili najbardziej. Alex Collins - zwykła nastolatka, która wie co to strata. Kochała bezgranicznie i nadal kocha swojego chłopaka Tylera Sprayberrego. On natomiast trzy miesiące temu zginął w wypadku samochodowym. Dziewczyna nie mogąc pogodzić się ze stratą nadal widzi, rozmawia z chłopakiem, jak gdyby nigdy nic. Alex nie ma przyjaciół. Odsunęła się od rodziców. Przestała mówić. Ogólnie zamknęła się w sobie i najczęściej w swoim pokoju. To właśnie tam spędza całe godziny u boku Tylera. Może kiedyś spotka na swojej drodze chłopaka, w którym się zakocha, przez co pogodzi się ze stratą? A może to chłopak usilnie będzie próbował starać się o względy dziewczyny?
      5. Osoby: Alex Collins (Nina Dobrev), David Stroma (Alex Pettyfer), Tyler Sprayberry (Freddie Stroma).
      Zdjęcia możesz wybrać sama :) Pamiętaj jednak, że po samym prologu można się domyśleć, że Tyler jest duchem, dlatego chciałabym, żebyś w szablonie to jakoś zaznaczyła. No nie wiem... może połowę obrazka na szaro, a połowię w normalnych kolorach albo żeby wszystkie kolory były bardziej wyblakłe. Coś wymyślisz :D
      6. Kolorystyka: Szczerze mówiąc nie zastanawiałam się nad tym … Nie chcę żeby była zbyt ciemna, a dalej to kombinuj.
      Układ: Dwukolumnowy, a jeśli nie będziesz w stanie to prawo kolumnowy.
      Znaki szczególne: Akcja dzieje się w Los Angeles, więc jakieś motywy miasta by się przydały w tle :) Chciałabym żeby cały szablon był na środku bloga, a nie jak w poprzednim po boku.
      Kontakt: wioletta.osiakwp.pl@wp.pl

      Usuń
  5. Dziękuje Ci bardzo! Szablon jest prześliczny jak inne prace! ^^No po prostu nie wiem co powiedzieć na serio mi się podoba! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. O wow, wow, wow!!! Szablon główny jest POWALAJĄCY!!! Nie mogę się napatrzeć :) Uwielbiam tego aktora... Bardzo mi się też podoba nagłówek z sową, jest poważny, mroczny i wieje mądrością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo :) teraz musze myśleć o nowym głównym, ale nie mam pomysłów

      Usuń
  7. O nie O_o Mój komentarz znowu się nie opublikował,więc napisze w skrócie . Szablon wolny to jest cudo,a w pierwszym zamówieniu idealna kolorystyka .
    Teraz przejdę do pytanka .
    Tak cię tu nie ma długo. Kiedy można oczekiwać nowej notki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe dzięki :)
      nie wiem jakoś na dniach, tylko zrobie jeszcze zamówienia i szablony wolne i się pojawie z duzym postem :)

      Usuń
  8. - hasło
    Wyspa Skarbów

    - nick zamawiającego
    Wiktoria Kot

    - adres bloga
    http://jelsa-zwiadowcy.blogspot.com/

    - obrazek, lub opis, z kim ma być szablon
    Co do postaci, nie mam rzyczeń [bo ich zdjeć nie ma], ale chciałabym, aby w szablonie pokazały się: lasy, jakiś zamek Średniowieczny i ewentualnie góry

    - kolorystyka
    zielenie, czernie

    - układ
    dwukolumnowy, prawokolumnowy

    - znaki szczególne
    napis: Jack i Elsa, jako Zwiadowcy [jeśli będzie możliwość, niech wyraz Zwiadowcy będzie wyglądał tak: http://img2.wikia.nocookie.net/__cb16/zwiadowcy/pl/images/8/89/Wiki-wordmark.png (bez tego "Wiki" :P)]

    - kontakt do zamawiającego
    wiktoria_kot_00@o2.pl

    Szablony... co tu mówić? Wspaniałe, jak zawsze *-*
    A Button/Adres standardowo - do 11:20 bdz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej! Chciałam tylko zapytać kiedy pojawi się nowa notka? :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy