środa, 1 kwietnia 2015

184-187 Feel the Light

Heeej!!
Jest i w końcu post :D mam nadzieje, że czekaliście aż zawitam z postem :D obiecałam ostatnio , że postaram się dla was stworzyć coś więcej, baa i że zaproszę was na kolejna imprezę graficzną. Tak wymyśliłam wreszcie temat imprezy graficznej ^^.
Jesteście ciekawi? Tradam temat imprezy graficznej to: POSTACIE MARVELA,  ahh uwielbiam ich filmy i seriale. Mają całą rzesze dobrych jak i tych złych postaci :) więc mówię wam,że post zapowiada się ciekawy ^^
A kiedy odbędzie się impreza graficzna? Otóż będzie miała ona miejsce 20.04 :) i dla osób, które dodadzą button imprezy na swój blog przewidziana jest paczuszka, w której skład będzie wchodzić: 5 sygnatur, paczka stoków różnych, paczka stoków modelek, tekstury duże, tekstury małe, paczka patternów. Mam nadzieje, że będzie ktoś chciał skorzystać.

A no na dzisiaj? Tak więc dzisiaj mam dwa zamówienia, dwa szablony wolne z propozycji (jeśli macie jeszcze jakieś propozycje piszcie śmiało), sześć nagłówków, dwie sygnatury i paczkę tekstur. By móc pobrać szablony, lub dodatki kliknijcie w ich miniaturki. Przed pobraniem jednak pamiętajcie,  aby zapoznać się z regulaminem blog.
To na tyle życzę wszystkim smacznych świat i mokrego dyngusa.

Button:

Zamówienia
 Zamówienie Madzialeny XoXo


Zamówienie Wiktorii Kot


Wolne 


Nagłówki 
Sygnatury

Tekstury 
Przyjmę dwa zamówienia
Życzę wszystkich smacznego jajka :) 
Pozdrawiam Andro 

28 komentarzy:

  1. O Boże dziękuję za taki śliczny szablon *.* :*
    Oczywiście button o imprezie się zjawi tam, gdzie wstawię szablon: http://dzieci-szatana.blogspot.com/ [tak do godziny 19 powinien być]

    OdpowiedzUsuń
  2. p.s. mój e-m@il: wiktoria_kot_00@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. - hasło : Wyspa Skarbów
    - Nick zamawiającego : Wesoły Kostek
    - Adres bloga : www.ostatni--oddech.blogspot.com
    - obrazek lub opis z kim ma być szablon :

    a) Nina Dobrev
    b) Deacon Frost - nie mogłam znalezc nic fajnego, ale z filmu Blade - jako przystojnego, groznego wampira, więc nie obrażę się, jeśli sobie go odpuścisz ;) w sumie to możesz sobie go odpuścić :P
    - błyskawica? wampirze kły? księzyc?
    - dam zdjęcia dziewczyny, ale jeśli ci się nie spodobają, to możesz ty jakieś dać, lepsze co znajdziesz ;) Jestem kiepska w szukaniu fot, a nie chcę wyjść na jakiegoś leniwca, ale po prostu się nie znam na tym xD :

    http://th03.deviantart.net/fs71/PRE/f/2013/303/e/1/nina_dobrev_by_2micc-d6rg5to.jpg

    http://nina-dobrev.us/photos/albums/Photoshoots/session%2020/normal_02.jpg

    http://nina-dobrev.us/photos/albums/Photoshoots/session%2024/normal_005.jpg

    http://www.vampire-diaries.net/gallery/albums/magazines/normal_ninaflareot4.jpg

    http://www.ndobrev.pl/gallery/albums/801/normal_TIFFP003.jpg

    http://modlsmogls.com/wp-content/gallery/nina-debrev/nina-dobrev_NET-modeling2010-007.jpg

    dodatkowo możesz dać... mgłę, krew? księzyc? kły, zamek w tle?

    - kolorystyka : ciemna, fiołkowy, złoto, zieleń ciemna...
    - układ : dwustronny, lewostronny, miejsce na posty nie za szerokie...

    http://andro1990.deviantart.com/art/Szablon-Alone-501454873

    strony i tekst wyśrodkowane, miejsce na posty takiej szerokości jak na tym co dałam :)

    znaki szczególne : hmmm... lekko ruchome strony, tytuł postów jakby pisany piórem, ale czytelny... i nie za duży, ale większy niż czcionka tekstu, czcionka tekstu taka jak robiłaś wtedy na moim szablonie potterowskim.

    możesz dać obraz jako nagłówek na górze... ale żeby miejsce na posty nie były za szerokie... szablon ma być mroczny, typowo niebezpieczny, grozny... ciemna kolorystyka... zamiast czerni, żeby oczopląsu nie dostał nikt, to możesz dać ciemną szarość? nie wiem :D zdecyduj <3

    kontakt : gg moje masz ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju dziękuje :*
    Śliczny szablon *.*
    I znów szczena mi opadła :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiedziałam ,że o czymś zapomniałam . No wiedziałam .
    Dziś pierwsza sygnaturka mnie urzekła . I szablon II z zamówień. Ma w sobie to coś . Ten mrok .
    Oczywiście ,że button ląduję u mnie na blogu tak jak ze Word of Graphic wylądował . Cieszę się ,że postanowiłaś taką imprezę graficzną zrobić . Może do Marvela dołożysz coś od DC . Liczę na tą notkę ,ale przyjdzie mi długo na nią poczekać ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe :D dziękuje ;) no postaram się jak zawsze na notke z marvelem :)
      a co to jest te DC?

      Usuń
    2. DC Comics jedno z największych amerykańskich wydawnictw komiksowych. Od lat ściga się z Marelem . Tylko tu zamiast uniwersum są ziemie . Takie najlepiej znane postacie DC to Batman , Superman , Wonder Women .

      Usuń
    3. znalazłam własnie i moi dwaj ulubieńcy ^^ the flash i green lantern noo pomyśle o tym ale to może na następną taka imprezę

      Usuń
  6. Uuu... Marvel. To ja liczę, że Loki się pojawi ( Kyaaa ! ). Banner wklejony i już się nie mogę doczekać. Liczę na coś mega :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha! Loki jest obowiązkowy :D

      Usuń
    2. To się bardzo cieszę :D A tak w ogóle to patrząc na ten banner zapowiadający imprezę zobaczyłam błąd. Tam gdzie powinno być ,,p" jest ,,o". Z początku myślałam, że wstawiłam źle banner, albo to tylko ten mniejszy tak ma, ale ten większy w notce też ma błąd. Ale ćśś... Może nikt nie zauważy xD Z resztą najbardziej rzuca się w oczy napis ,,MARVEL". Pewnie się musiałaś namęczyć z tym gifem, ale efekt jest świetny.

      Usuń
    3. nie męczyłam się dużo :) a tak po za tym też to zauważyłam ale nie chciał mi się od nowa robić buttona :D

      Usuń
  7. Wesołeych świąt i mokrego dyngusa.
    Wklejam button na
    http://rockmenowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Po pierwsze to chciałbym życzyć wesołych świąt. Jeżeli chodzi o prace to wszystkie mi się strasznie podobają szczególnie trzeci nagłówek który według mnie jest genialny! Button oczywiście wstawiam u siebie na leprokonus.blogspot.com
    Pozdrawiam Desari.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne prace :) 1 nagłówek zdecydowanie najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znów zapomniałam skomentować. Skleroza nie boli, ale co naprzeglądać się trzeba... Mniejsza z tym. Nieźle. Miło widzieć szablon z Jonathanem, ale - bez obrazy - nie powala na kolana. Wiem, że stać Cię na więcej, po prostu. Poza tym, cieszę się z tematu imprezy graficznej. Gwarantuję (o ile nie zapomnę), że zareklamuję na swoim blogu [Spis Sportowy]. A co!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej, ej...
      A będzie Wolverine, Red Skull i Magneto?

      Usuń
    2. Oczywiście :D w końcu X-men to tez marvel :D

      Usuń
  11. Pierwszy nagłówek i sygnatury są prześliczne.
    Nie mogę doczekać się imprezy, tyle świetnych postaci.
    Button pojawi się na:
    http://amorenespana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. MARVEL ... Bosko <3 Wstawiam button do siebie ;D

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy