Layout by Raion

sobota, 12 kwietnia 2014

Pierwsz Post Tematyczny Miesiąca Kwiecień

 Witajcie
Pierwszy post tematyczny na naszym blogu. Jak widzicie szablon główny został zmieniony, mam nadzieje,  się wam spodoba. Tematem postu tematycznego są wampiry i wilkołaki. Razem z Rockmenową postarałyśmy się, by niczego wam tu nie zabrakło, są filmy, seriale i mam nadzieje że wam się spodoba.
Nie przedłużając zapraszam

TEKSTURY:

*****************************************************
Pod tym postem nie będą przyjmowane zamówienia

Do następnego Posta

7 komentarzy:

  1. 57! <3
    I szkoda, że nie ma nic z serialu Dracula, oj szkoda...

    ~de Sade

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na ost chwilę robiłam :/ ale obiecuję, że na następną moją notkę specjalnie dla ciebie przygotuje szablon z tym serialem :)

      Usuń
    2. O, miło by było. Poza tym widzę, że notka tematyczna się zbliża i póki co wygrywają seriale. :)
      Tak nieśmiało wspomnę, że miło by było ujrzeć szablon z Chicago PD i Chicago Fire, a także Beauty and the beast. ;)

      ` de Sade

      Usuń
  2. Bardzo problematyczna notka, bo prezentuje bardzo nierówny styl. Zestawienie Twoich szablonów Ando z szablonami Rockmenowej wypada bardzo niekorzystnie dla tej ostatniej.

    Niestety żaden szablon Rockmenowej nie jest dobry. Wszystkie są technicznie bardzo kiepskie. Zwłaszcza pod względem grafiki. Postacie są źle dopasowane, porozciągane, a wszelkie niedoskonałości wygładzone i rozjaśnione, że aż oczy bolą. Naprawdę nie wiem jakim cudem z takimi pracami dostała się na całkiem dobrą szabloniarnię, bo bardzo zaniża Wam to poziom.

    Co do szablonów Ando... 55 i 56 zdecydowanie najlepsze. Bardzo ładny styl, nic nie wali po oczach i świetnie dopasowane do kodu - proste i przejrzyste. Oby więcej takich prac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za opinię :) dobrze wiedzieć, że widzicie niektóre błędy i każdy ma swoją szanse. Ja natomiast muszę teraz tylko podjąć decyzję. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Z całym szacunkiem do was obu (Queen, Andromeda), chociaż nie wiem czy słusznym, chciałam tylko zauważyć, że prace Rockmenowej
    nie odbiegają tak bardzo swoim poziomem od prac Andromedy. Owszem, nie przeczę, że Rockmenowa ma jeszcze długą drogę przed sobą
    i zdecydowanie musi popracować nas swoją grafiką, ale jej poziom wcale nie jest tak różny jak ten który prezentuje Andromeda
    na swoich szablonach. Przejrzałam prace ich obu i z czystym sumieniem mogę stwierdzić, że tak bardzo się nie różnią, jedynie w miejscu gdzie znajduje się nagłówek
    szablonu i Andro odrobinę lepiej dopasowuje postacie, jednak nagłówki są rozmazane, niewyraźne, wyjątkowo ubogie pod względem stocków, tekstur i jeszcze nagłówki są w wyjątkowo słabej jakości. Napisy również są niedopasowane zupełnie i po prostu aż rażą moje oczy. W notce nie widzę szczególnej rozbieżności między szablonami Andro i Rockmenowej i nie odnoszę wrażenia, by prace tej ostatniej zaniżały w jakikolwiek sposób, poziom szabloniarni, która również nie należy do jakiejś na szczególnie wysokim poziomie. Naprawdę nie wiem, czy Twoja ocena wynika z wyraźnej sympatii do Andro, czy też z Twojego słabego rozeznania w blogosferze pod kątem grafiki, która tutaj naprawdę nie powala i jest cóż, raczej słaba. Możliwe też, że po prostu podobają ci się takie prace, jeśli tak to spoko, o gustach się nie dyskutuje i tego będę się trzymać. Wydaje mi się jednak, że ocena jest niesprawiedliwa i nie zgodna z prawdą, nie mówię, że Rockmenowa powinna dołączyć do załogi, chciałam Wam tylko uświadomić, że nie jest aż tak źle jak to malujecie. To jest moje osobiste odczucie i moje zdanie. Amen.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja ocena wynika z faktu, że Ando się rozwija. Tworzy raz lepiej, raz gorzej, ale generalnie stara się i widać w jej pracach postęp. Prace Rockmenowej tworzone są bardzo na odwal i nie widać żadnych postępów - ot taśmowo trzaskanie tego samego css. Widziałam, że wiele osób zwracało Rockmenowej uwagę na jej prywatnym blogu odnośnie błędów i przez rok robienia szablonów - nic się u niej nie poprawiło. Ando jest bardziej otwarta na rady i krytykę i stara się rozwijać. Wypowiadałam się pod tym kątem to raz. A dwa - uważam, że nie można porównywać osób z doświadczeniem tworzących perfekcyjne prace (jak dziewczyny z GT) z początkującymi i uczącymi się. Oceniam dziewczyny w ich kategorii i w ich możliwościach :)

      Usuń

Obserwatorzy